woensdag 27 juli 2011

Denmark 2

De dagen in Denemarken vliegen voorbij. Veel slapen, zwemmen en lekker eten.
Elke ochtend ontbijten we buiten in de tuin en spring ik me suf met Teun op de trampoline.
Maandag naar Kopenhagen vergat ik mijn camera, wat ik mezelf nu nog steeds niet vergeef..
De gebreken in het huis beginnen me nu toch wel een beetje te vervelen.
De vaatwasser en afzuigkap staan permanent onder stroom, de oven doet het maar 1 minuut en zorgt er daarna voor dat de stroom in het hele huis uit valt.
Het pannenrek is niet uittrekbaar waardoor je, na de onmogelijke opgave van het pakken van een pan, al zo chagrijnig bent dat je geen zin meer hebt om te koken.
Er hangt een berenvel aan de muur, de keukentafel stoelen hebben een tijgervelletje en niet te vergeten het levensgrote beeld van een vrouw in de woonkamer met reusachtige tieten die, terwijl ze door haar haren woelt, zwoel de kamer inkijkt.
Gelukkig is de tuin groot, mooi en vol met bloemen.
De zee is nog geen 5 minuten lopen, de zon schijnt hier volop en het voelt fijn om met mijn blote voeten door het gras te lopen.
Een boek wat ik in Nederland niet kon bestellen heb ik hier gevonden en de broek die ik in Londen aangepast had (maar veel te duur was) heb ik hier gekocht voor nog minder dan de helft, lucky me.
Een vakantiehuis is heel anders dan je eigen huis maar door alle gebreken en gekke dingen, voelt het meer dan ooit als vakantie :)








2 opmerkingen:

  1. Haha wat een gek vakantiehuis. Ook wel weer heel gaaf. Leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie foto's ! ik wil dat kadertje met die vlinder in ! zo moooi !

    BeantwoordenVerwijderen