zondag 7 augustus 2011

Zondag

Donderdag ben ik de hele dag met Rita in Utrecht geweest. Veel op terrasjes gezeten en van het lekkere weer genoten. 
's Avonds heb ik gehospiteerd in Utrecht en ben ik naar An en Tjerk in Amsterdam gegaan. 
Toen ik daar al een kwartiertje in bed lag werd ik gebeld door de meisjes van het huis waar ik gehospiteerd had en ze hebben mij uitgekozen om bij hun in huis te komen wonen! Ik was zo blij en na een vreugde dansje op de overloop kon ik natuurlijk helemaal niet meer slapen. 
De kamer is mooi en heel groot, 24 m2 voor mij alleen! Vanaf 1 September is de kamer voor mij dus het eerste weekend in September verhuis ik. 
Anne was vrijdag de hele dag werken dus heb ik de dag met Tjerk doorgebracht. Ik ben met Tjerk mee gefietst toen hij 2 uur moest hardlopen als voorbereiding voor de marathon. Het was heerlijk weer en leuk om de dorpen rondom Amsterdam te zien.  
We hebben bramen geplukt in het park en toen een heerlijke taart gemaakt. Na het avondeten zijn we nog even gaan zwemmen bij een strandje op Ijburg. 
Het water was lekker warm alleen waren er heel veel planten onder water dus zo heel veel waterpret was het niet. Zaterdag ben ik met Merel wezen lunchen en zijn we daarna wezen kijken bij de Gay Pride. We konden geen goed plekje vinden omdat we laat waren maar Anne vroeg of we bij mensen op de boot mochten zitten, en dat mocht!  We zaten direct aan het water en konden alles heel goed zien, wat een feest! 
Helaas begon het op de helft van de boten parade zo hard te regenen dat we binnen 2 minuten helemaal doorweekt waren en maar naar huis zijn gegaan. 
Na het eten zaterdag met An en Tjerk bij de keuken van tante Til ben ik weer naar huis gegaan en vandaag heb ik zoals een typische zondag lekker niets gedaan..













Zie: flickr 

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Grote kamer zeg! En waaauw die taart ziet er zo lekker en mooi uit haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuuk! En wauw, 24 m2! Waar zit je ergens? En wat ga je studeren?
    Haha we zouden eigenlijk samen op zoek moeten dan, ik heb het ook nog allemaal nodig. Helaas weet ik nog geen kringloop in Utrecht... Ik ben nu alles in de omgeving aan het afstruinen maar ik vind het zo moeilijk om alles te kiezen. Weet je al hoe je het gaat inrichten enzo?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu weet jij ook waarom ik bekend sta als de Masta Pasta Blasta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je getagged in mijn lijstje met 10 favoriete blogs: http://lastdaysofspring.blogspot.com/2011/08/tag-10-favorite-blogs.html
    Ik hoop dat je het lijstje wil overnemen zodat we nog meer nieuwe blogs kunnen ontdekken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waauw die taart & pasta zien er heerlijk uit! omnom ^^

    BeantwoordenVerwijderen