zondag 18 september 2011

Zondag

Kaarsjes overal, biertjes ook.
Donderdag gaf ik een licht uit feestje. 
Het hele huis stond vol met kaarsjes, er waren nergens lampen aan. Waxinelichtjes verlichte de wc.
Het was fijn om alle mensen die ik deze weken heb ontmoet samen te zien. 
Aan het einde van de avond werd er muziek gemaakt en dronk ik zoethout thee in de nacht.

Vanmiddag ben ik terug gekomen van mijn introductiekamp. 
We aten walnoten die van de boom waren afgevallen en dansten op zachte muziek omdat de decibel meter anders de stroom uitschakelde. 
In een afgelegen slaapzaaltje weerwolfden we in de donkere nacht, we dronken veel te veel biertjes en hadden elke avond een verkleedfeestje.
Toen de eerste lichtstralen de nacht lieten verdwijnen en wij onze slaapzakken in kropen werden de koeien en kippen wakker. 
Onze slaapzaal stond tegenover de stallen dus vielen we in slaap en werden we wakker met geloei van de koeien en het geluid van een boze haan.
Gelukkig kan ik nu weer ongestoord slapen dus rol ik mijn bed nu in. Slaap moet ingehaald worden..






1 opmerking: