woensdag 4 april 2012

Mijn voeten liepen naar de plek waar ik meisjes hoorde gillen.
De avondwandeling bracht me naar de kermis.
Ik nam Yannick's camera en fotografeerde de lampjes slinger in de bomen.
Morgen bij de kermis in het park een meisje met roze haar die niet van de kermis houdt, maar wel van een hele grote roze suikerspin.
De foto zal gemaakt worden en volgen wanneer het rolletje ontwikkelt.

Foto van een ochtend wandeling door het bos. Anna draagt wollen sokken.


























Die kleine vogel leeft niet meer. In mijn buik vliegen er wel 100!
Hij vergeet de puntjes op de ij in zijn briefjes naar me en dat vind ik fijn.
En voordat we slapen gaan knijpen we zachtjes in elkaars handen, die in elkaar krioelen.
Omdat we te moe zijn om te praten maar nog niet slapen.
Om de beurt zachtjes knijpen, en dan wachten tot de ander reageert.
Degene die niet meer reageert is in dromenland en te moe om nog te knijpen.
In slaap vallen met hem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten