dinsdag 8 mei 2012



Als huwelijkscadeautje maakte Yannick en ik een recepten boekje voor zijn zus.
Gouden recepten voor een goed huwelijk, met al onze lievelingsgerechten.
Zelf gemaakte jam, brood en citroenlimonade.
Spagetti a la Yannick met heel veel knoflook en venkel lasagne van mij.
En het recept voor een romantische avond. 500 gram kusjes, 1 eetlepel massageolie, 2 bakjes aandacht..

Het tafeltje van de onderste foto is zelfgemaakt, door Ger en mij.
Het is een stuk hout uit een oude speelboom uit de achtertuin.
De boom had zijn beste tijd gehad en werd omgezaagd en Ger droogde het hout.
In de zomer dat ik uit huis ging schuurden we hem uren lang en maakte we er een tafeltje van.
Een beetje achtertuin in mijn kamer in een flat, fijn.

4 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee! en recept voor een romantische avond.. aw <3
    supermooie boomtafel ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk idee, daar zijn ze vast heel blij mee :) en mooi tafeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee en mooi tafeltje!

    ps... JE PAKKET KWAM VANDAAG BINNEN!!! haha waaah echt ZO leuk echt heeel erg bedankt! post staat nu online op afloodofmemories!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Boekjes maken voor anderen met recepten is altijd fijn he :) En wat is je tafeltje mooi!

    BeantwoordenVerwijderen