woensdag 6 juni 2012



Op weg naar het park vond ik een fijn weggetje. Het eten was heerlijk maar de avond niet.
Het was die zomeravond dat het heel hard regende.
We zaten net in het park en aten radijsjes toen het bewolkt werd en iedereen vertrok.
Wij bleven zitten onder de meest dicht begroeide boom die we konden vinden.
Maar ook die grote boom hield ons niet droog, elk stukje kleding was doordrenkt met waterdruppels.
Toen we thuis waren bleek ook dat het eten het niet gered had.
Het was regenwater soep geworden met wortel, aardappel en ui.
Als troost aten we de worteltjes en haalde ik maar vanille yoghurt bij de supermarkt.

5 opmerkingen:

  1. Dankje, het badpak is van Miss Selfridge. En hoe vond je de film? :) Jouw blog is trouwens ook heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha bah die regen.. ik vind het ook helemaal niet leuk! ik wil ook weer met mn vriend wok to go halen en in het park op eten maar dit weer nodigt gewoon niet uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt verschrikkelijk al die regen deze dagen. Het hoort gewoon lekker weer te zijn met alleen maar zon. Nou hopelijk kun je zo snel mogelijk weer lekker eten buiten!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aw worteltjespudding :(
    ik hoop ook dat de regen snel verdwijnt, of dat de bomer dichter groeien, zodat we allemaal weer fijn kunnen picknicken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo'n mooi dekentje! en zonder de regen zouden we geen worteltjes en radijsjes kunnen eten. dus in het vervolg moet je vrolijk dansen in de regen, want nat zijn door te dansen is leuker dan nat zijn door te schuilen! :)

    BeantwoordenVerwijderen