vrijdag 13 juli 2012



De kamer van Yannick, die van mij heb ik voor de zomer maanden onder verhuurd.
Het tapijt kocht hij nieuw, ik de glazen. Rode wijn in de nacht en thee in de ochtend.
Mijn opgekrulde poezen broche op zijn plectrum tafeltje die mijn vader voor hem maakte.

Ik ben weer terug in Nederland, het vrijwilligerswerk wat ik deed via Wwoof bleek niet te zijn zoals ik had verwacht.
Drie dagen ben ik daar geweest en toen vertrokken.
Na nog drie dagen in Uppsala en Stockholm ben ik terug gevlogen.
De ervaring was niet positief, maar wel rijk.
Als de foto's goed ontwikkeld zijn zullen de verhalen volgen.

Het is vakantie, de tijd om na te denken omdat er tijd genoeg is.

4 opmerkingen:

  1. Ohh jammer dat 't niet was wat je verwachtte... Ik ben wel benieuwd naar je fotos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Huh wat raar en jammer! Hopelijk heb je het nog wel leuk gehad in Uppsala en Stockholm. Oh en.. heb je mijn post nu wel ontvangen?? Ik heb het naar jouw afzender adres gestuurd..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat jammer :( ik ben toch benieuwd naar je foto's en verhalen, en hopelijk heb je genoten in Stockholm en Uppsala :)
    knap wel dat je dan gewoon terug naar huis bent gegaan, vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen! Maar het is nog geen september, nog tijd genoeg voor leuke dingen! :)

    BeantwoordenVerwijderen