dinsdag 20 november 2012




Ik ging met Yannick naar Antwerpen, hij boekte het hotel per ongeluk een week te vroeg.
Van de lieve eigenaar mochten we wel op een andere dag komen, maar alle dagen die hij suggereerde konden wij niet.
Behalve op één dag, de dag dat we toevallig één jaar verkering hadden.

We vierde onze verkering, het waren fijne dagen.
We aten heel veel zelfgebakken chocolate chip cookies en dronken koffie en biertjes in verscholen zaakjes.
Ik gaf hem een LP boekje, waarbij ik de plaat had doorgezaagd en er bladzijden in had gebonden.
Een plant van hem met een rood en gele bloem staat naast mijn schaal met biologische groente en fruit.
Ik doe weer mee aan het project van de Universiteit waarbij je voor 5 euro 4 soort groenten en 1 soort fruit krijgt.

De 36 foto's die ik schoot  in Antwerpen zijn terug te vinden op 4 foto's, het rolletje heeft niet goed doorgedraaid.
Gelukkig zijn de herinneringen helder en warm. Herinneringen lopen niet door elkaar.

1 opmerking:

  1. ik ben echt super benieuwd hoe je dat LP boekje heb gemaakt! kan je dat vertellen?

    BeantwoordenVerwijderen