maandag 11 maart 2013



Ik bakte vanochtend 2 broden, het recept komt uit het boek van Tartine Bread.
Gisteren avond kneedde ik het deeg en liet ik het rusten in veel verschillende stappen.
De hele nacht rees het en toen mijn wekker ging sprong ik uit bed om de oven aan te doen.

De korst is heel knapperig, de binnenkant zacht en licht.
De nigella seeds op het brood maken het bijzonder en lekker.
Ik at net een dikke plak met zelfgemaakte hummus van dit weekend, de week is goed begonnen.

// Ha instagram!

12 opmerkingen:

  1. oh, heerlijk, wat zien ze er lekker uit! ik eet nu notenhoningbrood, ook een aanrader! geniet van de sneeuw, lieve loes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's, en die broden zien er suuuperlekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jippie instagram! ik volg je :)
    en ziet er lekker uit, wij helaas een slechte oven dus ik bak niet veel..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super cool! hoop dat ze lekker lang vers blijven! leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's, 't ziet er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat ziet er goed uit. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's, zelfgemaakt brood is altijd mijn favoriet! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hmmm die broden zien er goed uit! Simpel om te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jaaaaa instagram :) :) :)
    en zelfgemaakte broden. ze zien er heerlijk uit Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn! Wat voor broden zijn het?
    Ik heb ook het slechte-oven-probleem, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je blog is heel fijn. Mooi blousje en prachtige foto's!
    Ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen