dinsdag 25 oktober 2011

Dinsdag

Deze week heb ik meer thee dan ooit gedronken. 
Mijn kamer wordt niet warm omdat de verwarming het niet doet, de boiler is nog steeds kapot. 
Ook het douchen is niet echt fijn, eigenlijk ijskoud. 
Binnen 3 minuten kom ik er onderuit, mijn haar is wel gewassen maar ik ben onderkoelt. 
Gelukkig komt over 10 minuten de reparateur en de huisbaas en dan hoop ik dat het vlammetje aan wil blijven.

Dinsdag met Yannick naar het filmhuis. De film was heel mooi, met Yannick was het heel leuk. 
Woensdag gegeten met Caroline en donderdag kaasfondue op Eva's kamer omdat ze vrijdag jarig was.    
Vrijdag avond was ook het afstudeer feestje van Tjerk, hij is klaar met studeren. 
Samen met Teun zong ik een zelf verzonnen liedje voor hem, wat nogal schaamtevol was. 

Vrijdag avond ben ik mee naar Borne gegaan, zaterdag ochtend heb ik in het bos naar hout gezocht voor een tafeltje met Ger. 
We hebben ook vlierbessen geplukt waar ik die middag siroop voor limonade van heb gemaakt.
Zaterdag avond was er een dierenfeestje in Utrecht in het blok waar Floor woont. 
Samen met Caroline was ik een goudvis, in gouden glitter legging en oranje tutu hebben we gedanst in de nacht.

Nu is het al weer dinsdag, de tijd gaat zo snel. Mijn dag is al weer goed, door de groenteman. 
Ik was net op de markt om groente en fruit te kopen en vroeg hoeveel de advocado's kosten. 
Hij zei dat ze heel duur waren, 2 voor 3 euro.
Ah zei ik, zoveel geld heb ik niet als student.. Doe ze dan maar niet. 
En toen zei hij me dat ik er dan wel 1tje voor 25 cent mocht hebben. 
Dus nu eet ik tussen mijn college en werkgroep vanmiddag in de bibliotheek avocado op mijn bruine boterham, kleine dingen maken me vrolijk..

Omdat er veel foto's zijn van verschillende dagen en gebeurtenissen..
1, 2. Amsterdam bij Anne en Tjerk
3. herfstblaadjes aan een touwtje in mijn kamer
4, 5. feestje van Tjerk
6. mijn kamer die niet meer van mij is, thuis
7. dood lieveheersbeestje op een stofblik
8. ontbijtje op zondag middag
9. tomatenpaprika soep met Yannick
10. er waren nog tomaten over en ik moet zuinig leven, maandag avond dus ook maar tomatensoep










4 opmerkingen:

  1. ah leuk verslagje weer, mooie foto's. Ik vind je herfstblaadjes aan de muur erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je foto's altijd zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah dank je voor je leuke comment! Ja, die blaadjes aan een touwtje zijn ook leuk, ik zat er ook nog aan te denken terwijl ik die kaars-dingetjes maakte. Misschien met een paar mooie kaarten ertussen ofzo.
    Ik vind je foto's fijn, vooral je gedekte tafels! Met allemaal heerlijkheidjes erop :)

    BeantwoordenVerwijderen