maandag 31 oktober 2011

Maandag

Donderdag heb ik mijn eerste tentamen psychologie, volgende week statistiek.
Afgelopen week was heel erg leuk, nu wordt het serieus.

Feestje bij Yannick met glow in de dark sterren kettinkjes.
Om 4 uur hebben we nog met de skateboards in de parkeergarage naar beneden gereden.
De volgende ochtend waren er 20 foto's van mijn wegwerpcamera geschoten waarvan maar 10 door ons.

Merel sliep hier van vrijdag tot zondag. Zaterdag avond was er de museumnacht.
Ons haar is geknipt in het Aboriginal Art Museum. 
Daar volgenden we half de rondleiding en dronken cola op de grond. 
Het mooiste was het Archief, dat was met lichtgevende tape versierd. 
In de nacht liepen we door het Centraal Museum en breiden we daar in de kelder.

Maandag ochtend is het nu, ik vrees voor donderdag avond. 
Hard studeren deze dagen.
De vlinders in mijn buik moeten even op pauze, mijn hoofd even leeg.
Gelukkig vind ik het interessant, leuk.  Na zo'n fijn weekend kan ik er wel tegenaan.. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten