donderdag 17 november 2011

Woensdag

Drukke weken, eindelijk rust. Mijn beide tentamens heb ik, waarschijnlijk, gehaald.
Afgelopen weekend weer in Borne, Yannick was mee en dat was fijn.
Maandag een verlaat Halloween feestje in ons huis.
De volgende dag konden we niet meer plassen met de deur dicht omdat de deurklink was afgebroken.
Hing de voorkant van een keukenkastje aan 1 schanier dus heb ik die de volgende dag met een mes los gedraaid zodat we bij het servies kunnen.
Tot dinsdag avond konden we niet douchen omdat de douche vol stond met bier kratten. 
Douchen wouden we graag want we werden wakker met nep bloed overal, overal waar we niet van wisten dat we het daar zat.
De volgende dag ontwaakten 7 slaperige koppies in mijn kamer. 
De boiler was er weer eens mee opgehouden dus de jongens die op mijn bank en tapijt lagen hadden een koude nacht, mede omdat het raam nog een stuk open stond. 
Stom, koud.

Gisteren was mijn kamer en het huis eindelijk schoon.
Nu ga ik naar mijn college, tot 5 uur. Daarna eet ik in de stad met Ger en Anne, kijk ik naar uit.
De aankomende dagen ga ik weinig doen, voor het weekend heb ik geen plannen.
Voelt een beetje onaangenaam, niets bedacht om te doen. Alleen zijn, ik zie het wel.

1. Utrecht
2. Overblijfselen van het Halloween feestje.
3. Yannick in Borne, de foto maakt me gelukkig.
4. Thuis
5. Thuis








Geen opmerkingen:

Een reactie posten