zaterdag 1 december 2012


Goedemorgen, het zonlicht schijnt door een boom in de voortuin die er sinds 3 jaar groeit.
Vandaag vieren we Sinterklaas, samen met Pasen is het een van mijn lievelings dagen van het jaar.

Al dagen wordt er gemaild, gebeld en zenuwachtig gelachen.
We maken surprises en gedichten voor elkaar en stoppen stiekem extra cadeautjes in de zakken.
Het doet me goed dat iedereen tijd besteed aan elkaar, dat iedereen niet kan wachten om weer samen te zijn.
Elk jaar maakt het me weer aan het lachen dat mijn moeder teveel pepernoten haalt.
Elk jaar weet ik de nummers die achter elkaar komen op de Sinterklaas cd's, ze zijn al zo vaak afgedraaid.
'Sint in House' is onze favoriet, de cd waar de computer piet een virus heeft en alle namen uit het bestand verdwijnen is dit jaar nergens meer te vinden.

Maarten haalt net de chocolade taart uit de oven en zegt dat zijn cavia ook in de sinterklaas stemming is.
Anne en Tjerk zitten in de auto, Yannick in de trein hier naartoe.
Teun legt de laatste hand aan zijn gedicht en Ger koopt bloemen omdat Rita zo lief als hulp sint heeft geholpen.
Over een paar uur komt Tessa hier ook, het wordt haar eerste pakjes avond bij ons.

Ik bekijk alles en zing mee met de liedjes. Ik geniet van alle lieve mensen om me heen.

4 opmerkingen:

  1. ohh wat een fijn groot feest :) ik heb altijd nog alleen met papa en mama gevierd (en vroeger wel bij oma, met al mijn neefjes en nichtjes enzo, maar dat is al jaren niet meer), maar dat is ook heel fijn.

    Sinterklaas, sowieso <3
    geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die computerpiet CD was bij ons ook niet te vinden! 'Ik heb een virus, ik heb een virus'

    BeantwoordenVerwijderen