donderdag 6 december 2012


Ik werd vannacht wakker, deze hele week ben ik al ziek.
In de zomer slaap ik het aller liefste met de gordijnen open maar daar is het in de winter te koud voor.
Toch laat ik altijd een stukje open en toen ik wakker werd in de nacht zag ik dat het buiten oranje was.
Vanuit mijn bed zie ik alleen de lucht en de toppen van de bomen en dus klom ik uit bed om te kijken wat er buiten gebeurde.
Het licht van de straatlantaarns werd oranje in de omgeving van de sneeuw.

Graag wou ik naar buiten en een dansje maken in de sneeuw maar dat kan natuurlijk niet als je ziek bent.
Ik zette een kopje thee voor mezelf in de nacht en nam plaats tussen mijn planten op de vensterbank.

3 opmerkingen:

  1. Super mooi.
    Maar goed dat je een kopje thee had gezet, bij het raam zitten is koud! En veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel beterschap, lieve loes! hopelijk kan je toch nog genieten van de sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aw zo fijn

    ik hoop dat je je weer iets beter voelt :)

    BeantwoordenVerwijderen