maandag 15 april 2013



Ik maakte vrijdag na het avondeten een wandeling door het bos.
Het bos rook nat en fris, het bos voelde dat het warmer ging worden.
Ik vond er een hele berg afgezaagde rode takjes met knopjes er aan.
Vast geklemd onder mijn arm nam ik een grote bos mee naar huis, en straks een groot deel naar het hoge noorden.
Naar Zwolle en naar Groningen, waar de knopjes zullen uitgroeien tot bloemen of tot kleine blaadjes in de kamers van mijn vrienden.
(Ik denk dat mijn mama stiekem blij was dat ze van mij niet de hele bos in de huiskamer hoefde te zetten! Hah! )

Een klein bedankje voor mensen die mijn blog lezen.
Voor lieve reacties die ik de afgelopen dagen kreeg. Voor mensen die mijn volgen op Instagram..
Waar ik me eerst een beetje afzette tegen de digitaliserende maatschappij voel ik nu de keerzijde.
De lieve mensen, de fijne woorden. Dank! Dank!

3 opmerkingen:

  1. dank JOU Loes, dat je je niet langer afzet, want jij maakt het digitale leven mooier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al ken ik je blog nog niet zo lang, wil ik je ook bedanken... Voor al dat fijns dat je deelt en om zo ongeremd te zijn. Ik krijg steeds een blij gevoel als ik hier langs kom.

    BeantwoordenVerwijderen