donderdag 4 april 2013


Met pasen is het altijd feest.
We ontmoeten elkaar in het bos en zoeken de eieren die we de dag ervoor hebben geschilderd.
We eten en kletsen, lachen en vallen.
Het was koud en dus hadden we heel veel truien aan, sjalen om en mutsen op.
Chocolademelk werd warm gemaakt op een brandertje.
Er werden spelletjes gespeeld, vuurtjes gemaakt.
De rups met zijn ogen dicht, waarbij de voorste in de rij alleen mag kijken.
We maakten een levende trampoline, verwisselde boompje.
We zwommen in ons blootje in de rivier, dat het kouder dan kerst was maakten ons niet uit.
Een traditie die altijd doorgaat, ook al zegt iedereen in het begin van de dag van niet.
Jesse maakte een bastogne/bananen taart, Ien nam alle picknick hapjes mee.
Ik bakte broden voor ze en mijn zus kookte broccoli- en pompoensoep, Yannick maakte pesto en mijn mama doperwten geitenkaas dip.

Het was fijn om weer bij mijn familie te zijn, elke keer dat ik het filmpje opnieuw afspeel voel ik me vrolijk.
Ik heb nu al zin in pasen over een jaar..


8 opmerkingen:

  1. wat maak je toch prachtige foto's en filmpjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk, en Brett Dennen is de perfecte soundtrack, vooral dit liedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loes, die onderste foto.. Alsof het heelal achter jou ontploft. Fijn filmpje lievie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooohhhhhh mijn familie zou ik voor geen goud van de wereld willen missen maar met jou zou ik nog wel willen ruilen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk filmpje en foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij hebt een leuke familie :) met leuke tradities, zoals alleen families dat kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooooooow dat wil ik ook een keertje proberen met die ring en touwen in een kring! Geweldig! Je familie straalt liefde en kracht uit, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen